Het beheren, onderhouden en beveiligen van servers, terwijl u de kosten beheersbaar moet houden, is een vak apart. Een vak dat wij goed beheersen. Met de 24/7 monitoring en managementdiensten van Viquel Automation kunnen we uw serveromgeving automatiseren, standaardiseren en ondersteunen.
Resultaat:  maximaal rendement uit uw IT-investering. En voor een vast bedrag per maand. Zo weet u het hele jaar waar u aan toe bent! Makkelijk toch?
Met de IT Helpdesk van Viquel bent u altijd gegarandeerd van voldoende capaciteit. Een coördinator is de spil voor alle operationele vraagstukken. Hij regelt alles op het moment dat er een probleem is en bedenkt hoe het probleem een volgende keer kan worden voorkomen.  Met Viquel heeft u een partner die kritisch meedenkt, rapportages levert en snel kan schakelen als de inzet van kennis of capaciteit gewenst is.
Waarom in deze tijden investeren in dure krachten en opleidingen? Investeer in uw kernactiviteiten. Wij zorgen voor de randvoorwaarden!
IT - Helpdesk
Bespaar direct tijd en geld
Wilt u graag de ondersteuning van uw organisatie verbeteren? Uw bedrijf verandert, waardoor uitbesteding wordt overwogen? Heeft u moeite met het vinden en opleiden van medewerkers voor uw IT-helpdesk? Zijn er regelmatig schommelingen in de behoefte aan capaciteit of wilt u controle over kosten van uw IT-afdeling voor de komende jaren? Dan is Viquel Automation uw ideale partner!
©Viquel Automation 2022 | Webdesign Viquel Automation
Oplossingen/producten

Hardware/software
Hosting
Verbindingen

Cloudcomputing

Hoofdredenen om uitbesteding te overwegen
De belangrijkste redenen om uitbesteding van de IT-helpdesk te overwegen zijn:
Wat is voor u het voordeligst?
Al een eigen Helpdesk?
In sommige gevallen kan het zijn dat u al beschikt over een eigen helpdesk. Viquel kan in deze specifieke situatie naadloos samenwerken met uw helpdesk. Via speciale helpdesksoftware kunt u specifieke problemen eenvoudig doorsturen naar onze specialisten, terwijl uw helpdeskmedewerkers de directe gebruikersondersteuning leveren. Ook kunnen wij samen met u veelvoorkomende onderhoudstaken automatiseren, zodat u zoveel mogelijk tijd overhoudt voor gebruikersondersteuning en strategische IT-taken.
Het uitbesteden van de IT-helpdesk is niet nieuw. Veel organisaties hebben er ervaring mee, soms negatief, soms positief. Viquel heeft ruime ervaring met IT-dienstverlening en het inrichten van helpdesks. Inmiddels hebben vele klanten hun IT-beheer aan ons uitbesteed en bieden we ook het outsourcen van complete helpdesks aan. Wij willen onze ervaring graag met u delen om u te helpen bij het nemen van de juiste beslissingen.
Maak vandaag nog een afspraak dan vertellen wij u persoonlijk wat voor u het voordeligst is. Dat noemen wij effiëncyverbetering!
- De kwaliteit van de bestaande ondersteuning is niet naar wens.
- De continuïteit is niet geborgd bij uitval van medewerkers.
- De kosten zijn niet onder controle.
- Behoefte aan betere Anti-Virus en Spyware-, Malewarebeveiliging
- U streeft naar uitbreiding van de openingstijden van uw kantoor
ICT beheer & oplossingen